La Carta de serveis de l'Oficina Jove és el document on donem a còneixer els nostres serveis i els nostres compromisos de qualitat.
Els serveis que oferim són:
-
Punt d'Informació Juvenil
-
Orientació i assessorament individualitzat
-
Programació mensual d’activitats
-
Suport a centres educatius
-
Suport a la participació juvenil i al lleure socioeducatiu
I els nostres compromisos de qualitat són:
-
Donar resposta en un màxim de 72h hàbils a un mínim del 80% de les consultes en línia.
-
Programar de manera mensual un mínim de 3 activitats relacionades amb l’emancipació i la participació juvenil.
-
Publicar al web www.joventutlh.cat la programació d’activitats amb un mínim de 7 dies d’antelació.
-
Realitzar accions de suport a l’orientació en temes relacionats amb l’emancipació juvenil, com a mínim, al 25% dels centres d’educació secundària.
-
Realitzar un mínim de 3 reunions anuals de la Xarxa de Projectes Juvenils.
-
Millorar (i com a mínim mantenir) la valoració base obtinguda en els mecanismes que s’habilitin per mesurar la percepció ciutadana dels serveis.
Consulta la Carta de Serveis d'Oficina Jove
Més informació aquí
Ens pots ajudar a millorar responent aquesta enquesta
Si tens comentaris o suggeriments et llegirem aquí